Orkiestra wreszcie zagra sprawiedliwie


Mniej znane logo WOŚP

Mniej znane logo WOŚP

Zawsze ceniłem Jurka Owsiaka, ale Orkiestry raczej nie wspierałem. Wydawało mi się demoralizujące to ciągłe i jednostronne skupianie się na dzieciach.

Dzieci są u nas pępkiem świata, a gdy chore, budzą powszechną miłość i współczucie. Przez wszystkie lata WOŚP też szła tą drogą – najnowszy , najlepszy sprzęt kupimy dla tych „bezbronnych, małych istotek”. Taki wizerunek dziecka kreują też media, wiedząc że pokazanie jego krzywdy wyciśnie niejedną łzę.

Jakoś mało mnie to ruszało.

Nie dlatego, że im się nie należy. Raczej dlatego, że należy im się tak samo, jak tym mającym lat 19, 35, 59 czy 91.

Gdy patrzyłem na niektóre staruszki i staruszków, myślałem, że są bardziej bezbronni niż niemowlęta. O tych najstarszych nie walczy często dosłownie nikt. Orkiestra może im zagrać tylko na pogrzebie.

Teraz więc namawiam Was z serca do wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Bo pierwszy raz zagra sprawiedliwie!

One thought on “Orkiestra wreszcie zagra sprawiedliwie

Możliwość komentowania jest wyłączona.