Zacznijcie palić! Pomóżcie rządowi!


Papierosy w nowych opakowaniach (ilustr. Nacho)

W przerwie koncertu wyszedłem na papierosa. Wiatr hula i przeszywa mnie chłodem. Jakiś facet też wychodzi. „To już tylko my zostaliśmy…”. Taaak, nikt więcej nie wyszedł na papierosa. Nikt więcej nie zaciągnął się dymem…

Gdzież tu patriotyzm? Rząd Tuska zapowiada podniesienie akcyzy na wyroby tytoniowe. W końcu rząd Tuska planuje zasadnicze reformy oszczędnościowe. Naród powinien wspierać w tym dziele własne władze. Nie może być tak, że rząd się napracował, ustala nową stawkę akcyzy i liczy że na tym zarobi, a naród odwraca głowę.

Pomyślałem więc, że opracuję akcję promocyjną i oto jej efekty.

Najpierw nowe napisy na pudełkach papierosów. W końcu PR to najmocniejsza strona rządzących, więc o promocji akcji zapomnieć nie mogłem.

Potem pomyślałem, że do akcji powinni włączyć się wszyscy popierający Platformę. Gdyby te masy wielbicieli zaczęły palić, to zyski z akcyzy tak by wzrosły, że żadne inne reformy nie byłyby już potrzebne. I rząd nadal mógłby spokojnie pracować. Tak jak do tej pory.

Nie może być przecież tak, że z deficytem będzie walczył tylk0 Nacho z jakimś obcym facetem…

