Statystyczne fantazje Nacho


ilustr. Nacho

Nacho jest znowu.

Tematy polityczne są jakieś takie mało ekscytujące, iskra w głowie Nacho jarzy się słabiutko, może więc czas poprzygryzać sobie własny ogon?

Na to wygląda… Sam blog i Nacho sam w swym jestestwie wydały mi się chwilowo wyjątkowo zabawne i intrygujące.

Nie oczekujcie jakiś narcystycznych wynurzeń, bo czego jak czego, narcyzmu starcza mi ledwie na patrzenie w lustro, gdy zacinam swą brodę maszynką…

Kilka dni bez nowego wpisu dały mi do myślenia. Według statystyk, które mam do dyspozycji, odwiedzających Świat Nacho było wtedy wyjątkowo dużo. Prawdopodobnie nie ma więc sensu nic pisać, bo bardziej popularna będzie zupełna nieobecność. Im dłużej potrwa, tym lepiej dla tej strony. Ponoć statystyki nie kłamią 😉

Inna sprawa, że statystyki pokazują mi też, na czym powinienem się skoncentrować, by odnieść sukces. Trafiający do Świata Nacho szukają np. baraszkujących lesbijek w otoczeniu pewnego posła. Inni chcą zobaczyć Warlikowskiego nago, co nie jest w dobrym guście. Tomasz Tyndyk nago też jest poszukiwany, na co Tomkowi zwracam uwagę. A niech sobie zarobi. Nagiego Nacho nie chce oglądać nikt.

Jest też duża grupa oczekująca od Nacho wiedzy na temat sieci handlowych.

Statystycznie rzecz biorąc (znowu) najwięcej osób szuka u mnie materiałów o sklepach Lidl i ich historii. Ciekawość czy zadanie szkolne? Może ja się wyspecjalizuję i zajmę kolejnymi marketami?

Grono głodnych osób pragnęłoby dla odmiany zjeść Nacho, co jest całkowicie zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że z pewnością mógłbym zaspokoić całkiem spory głód. Odradzam jednak, bo to przyjemność jednorazowa i nie spodziewam się drugiego życia.

To wszystko jednak jest niczym wobec wyrafinowanych poszukiwań huty cynku Uthemann, piżam z Justinem Bieberem, zdjęcia Żyda i śmiesznych Arłukowicza i Tuska. Tego szuka się w Świecie Nacho. Znajduje się natomiast to, co jest i za te niezgodność z oczekiwaniami bardzo przepraszam.

Niezależnie od celu jednak, bardzo Wam dziękuję za wizyty i korzystanie z atrakcji Świata Nacho. Odwiedzin jest już 1421, a to cyfra równie ładna jak 1000. Świętować więc pora. Statystycznie, naturalnie…

